Akademia Euro - projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Regionalne Kadry Gospodarki

Człowiek - najlepsza inwestycja

Dolny Śląsk

regiony Mazowsze Dolny Śląsk Pomorze Wielkopolska

Kontakt

Koordynator Regionalny
Dorota Szymańska
tel. 785 55 68 25

 

Specjalista ds. Rekrutacji i Szkoleń
Magdalena Góra
tel. 785 55 69 12

Biuro Regionalne Projektu
ul. Oporowska 62, pokój 202
53-434 Wrocław

Liderem projektu jest:
Partnerem projektu jest:
Ogólny opis szkoleń i warunków szkoleń
PDF Drukuj

Ogólnym celem Cyklu Szkoleń "Akademii Euro" jest podniesienie kompetencji zawodowych i zdolności adaptacyjnych uczestników/uczestniczek projektu do rosnących oczekiwań rynku pracy, związanych ze zmianą, jaką będzie pojawienie się nowych grup klientów - turystów zagranicznych,  m.in. w związku z organizacją w Polsce Euro 2012.

Na potrzeby Projektu Spółka PL.2012 przeprowadziła analizę potrzeb szkoleniowych wśród pracowników/pracownic branż objętych projektem w województwie dolnośląskim. Rozpoznanie potrzeb obejmowało m.in. sprawdzenie poziomu zainteresowania kursami i szkoleniami  związanymi z obsługą klienta, w tym klienta zagranicznego. Badanie wykazało, że około 90% ankietowanych zadeklarowało chęć uczestnictwa w szkoleniach związanych z obsługą Euro 2012. Wyniki ankiety posłużyły dostosowaniu oferty szkoleniowej do potrzeb uczestników/uczestniczek projektu w województwie dolnośląskim.

Cele cyklu szkoleniowego - formy wsparcia zgodne z zasadą empowerment:

  1. Wzrost kompetencji uczestników/uczestniczek cyklu szkoleniowego w zakresie: podstawowych umiejętności językowych, obsługi klienta, obsługi klienta zagranicznego- pochodzącego z innych kręgów kulturowych, atrakcji aglomeracji regionu dolnośląskiego pod kątem organizacji masowych imprez;
  2. Pogłębienie informacji, wiedzy oraz wzrost świadomości uczestników/uczestniczek cyklu szkoleniowego na temat innych kultur, na przykładzie Mistrzostw i krajów pochodzenia drużyn piłkarskich;
  3. Podniesienie umiejętności uczestników/uczestniczek cyklu szkoleniowego do dokonania samooceny pod kątem zdolności obsługi klienta, świadomości znaczenia profesjonalnej obsługi klienta dla wizerunku regionu i Polski;
  4. Podniesienie poziomu obsługi klienta w sektorze usług turystycznych i okołoturystycznych, w regionie dolnośląskim.


Szkolenia odbywają się na terenie województwa dolnośląskiego, w miejscach dogodnych pod względem komunikacyjnym. Prowadzone będą przez profesjonalną firmę szkoleniową, z zapewnieniem odpowiednich harmonogramów nauki (poza godzinami pracy), tak aby uczestnicy/uczestniczki pracujący/e w różnych wymiarach godzin mogli/mogły uczęszczać w szkoleniach i pogodzić pracę z udziałem w projekcie oraz z życiem rodzinnym.

Rodzaje szkoleń:

  1. Kurs języka angielskiego – 45 godzin zegarowych (60 lekcyjnych),
  2. Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – 16 godzin (2 spotkania po 8 godzin w trybie weekendowym),
  3. Szkolenie z różnic międzykulturowych w obsłudze klienta – 16 godzin (2 spotkania po 8 godzin w trybie weekendowym),
  4. Atrakcje regionu dolnośląskiego pod kątem  organizacji imprez masowych – 8 godzin (1 spotkanie w trybie weekendowym).

Cykle szkoleniowe zostaną przeprowadzone w okresie: 08.2011 – 05.2012.

Szkolenia i kurs będą prowadzone wg harmonogramu od około 8 do 15 tygodni dla każdej z grup szkoleniowych, w zależności od intensywności nauki:
- od sierpnia-września 2011 do grudnia 2011 lub
- od stycznia 2012 do kwietnia-maja 2012.

 

 
Mazowsze
Dolny Śląsk
Pomorze
Wielkopolska